sobota, 18. januar 2014

Eva zakaj nič ne napišeš?

Mogoče zato, ker se ne dogaja nič preveč pretresljivega:) Vreme je slabo, dežuje (prej pa 4 mesece nič), zato s Tjašo večino časa presediva na kavah in zapravljava po trgovinah ker imajo že 2 razprodajo- kjer je vse znižamo 70% (lahko si naju predstavljate:). Znamenistosi si ne ogledujeva, ker še nimava mesečne in v slabem vremenu bodo slabe slike! Mamo povprečno 10 stopinj, kar je grozn mrzlo za vse te tukaj živeče! Moj cimer ma recimor oblečn najdebelejši zimski pulover!:)


Začele sva tudi z jezikovnimi tečaji, ki jih imava 4 ure (od 15.00-19.00) na naši fakulteti. Večino časa preživiva z najinimi kolegi finci, k so ns lansko pomlad premagal v fuzbalu (i think?!- they said so:), pa letos v košarki- to pa vem! V petek mava izpit-upamo na najboljše! Moja profesora je najbolj smešna oseba ever! Angleško zna čiiiiiiiiisto mal zato oponaša al pa riše besede. Lahko si predstavlate kako umiramo, ko oponaša pujsa! Pa ASK, kot vprašati ni ASK ampak AKS:D!

Nekaj zanimivih opazk: 
- Na fakulteti UC3M ne kurijo, razen kdar je izpit...RECESIJA
-Ne smejijo se hahahahah ampak jajajajajajajajaj (ker j=h)
-Usi so najbolj počasni na svetu- pomoje morajo met zato trgovine odprte do 10ih zvečer, da lahko vsi na vrsto pridejo
-Redko kdo govori angleško
- V trgovini mi prodajalka ni mogla vrnit 15 eurou, ker ni mela bankovca za 10 in sem morala 10 minut čakat pri blagajni, da je mimo prišel nekdo z 10imi euri...:D
- Strašno so naudušeni nad blondinkami (guapa, princessa in še marsikej- hvala fantje al ne vem kaj naj rečem:)!

No našla sem stanovanje! Zdej živim v začasni mali sobici, ker je moja soba v spodnjem nadstropju še zasedena do februarja, ker se takrat konča semester. Stanovanje je bol luškano kot zdajšnje, sam mam pa cimre legende!

AND NOW- LET ME INTRODUCE YOU MY ROOMMATES:) 

First is Javier, from Spain. He is here to recover. I think he's having a therapy for his shoulder. When I'm at home he's not and when he's at home I'm not :D

The second one (yes, that one who is posing:D) is Manu, half peruvian and half italian. He is musician and web developer I think! I actually googled him- and there you have his website: http://manuyllesca.com. I heard him singing and thanks God I'm studying management because he will need a good manager! If you want his CD just ask me!;)
This girl is his friend.

And this beautiful lady here is Katerina, from Russia! She is actually married (sorry guys;)! She will be my roommate for next five months! She is a model and she doesn't drink vodka, which is not typical for russian people:D

And the last one is Rolando from Peru. They are eating guinea pigs (WTF!:) He showed me his house in Peru  on google maps and told me how can i get to Machu picchu! I think this will be my next destination. Now I know everything about Peru!:)

The photo is not the best but we will take another one!

Prpravla sm jim tradicionalno slovensko hrano- Štruklje z rdečim zeljem- ni najbolj zgledalu upam pa da jim je blu ušeč in da se niso zlagal!:) Mami pomoje ni glih ponosna name, ker izgled ni najboljši... sm sm se pa ful potrudila:)!

 

Ja slike so mal čudne ker smo hitel, ker je bil pač petek- if you know what i mean!:D 




1 komentar: